Amazon Care គឺជាគ្លីនិកព្យាបាលសាកល្បងសម្រាប់បុគ្គលិក

Amazon Care ដែលជាគ្លីនិកសុខភាពនិម្មិតរបស់ក្រុមហ៊ុនឥឡូវនេះបានផ្សាយបន្តផ្ទាល់សម្រាប់និយោជិករបស់Seattle ។

ក្រុមហ៊ុនបានបញ្ជាក់ថាសេវាកម្មវេជ្ជសាស្រ្តនិម្មិតអាចរកបាននៅថ្ងៃអង្គារដល់និយោជិក Amazon និងអ្នកនៅក្នុងបន្ទុកដែលធ្វើការនៅទីស្នាក់ការកណ្តាលរបស់ក្រុមហ៊ុនហើយសេវាកម្មនេះឥឡូវផ្សាយផ្ទាល់តាមរយៈវិបផតថលអត្ថប្រយោជន៍របស់និយោជិក។ អ្នកតំណាងត្រូវបានផ្សព្វផ្សាយនៅតាមបរិវេណសាលាដើម្បីឱ្យនិយោជិកដឹងពីអត្ថប្រយោជន៍។

កម្មវិធីនេះផ្តល់នូវការពិគ្រោះយោបល់វេជ្ជសាស្រ្តនិម្មិតក៏ដូចជាវិធីដើម្បីកំណត់ពេលវេលាតាមដានពីអ្នកជំនាញសុខភាពទៅកាន់ផ្ទះឬការិយាល័យរបស់អ្នកជំងឺ។ វាក៏មានវិធីដើម្បីចេញវេជ្ជបញ្ជាដល់ផ្ទះអ្នកជំងឺផងដែរនេះបើយោងតាមគេហទំព័ររបស់ក្រុម។

និយោជិកណាដែលមានលេខកូដតំបន់ដែលមាននៅក្នុងក្រុមហ៊ុន Amazon Care អាចទាញយកកម្មវិធីហើយប្រើវាបាន។

“ អាមេរិចឃែរលុបបំបាត់ពេលវេលាធ្វើដំណើរនិងពេលរង់ចាំការភ្ជាប់បុគ្គលិកនិងសមាជិកគ្រួសាររបស់ពួកគេទៅគ្រូពេទ្យឬគិលានុបដ្ឋាយិកាតាមរយៈការជជែកផ្ទាល់ឬវីដេអូដោយមានជម្រើសសម្រាប់សេវាកម្មតាមដានផ្ទាល់ពីគិលានុបដ្ឋាយិកាដែលបានចុះឈ្មោះរាប់ចាប់ពីការចាក់ថ្នាំបង្ការរោគរហូតដល់ការរកឃើញបំពង់កភ្លាមៗ។ អ្នកនាំពាក្យបាននិយាយ។ ក្រុមហ៊ុនមិនបាននិយាយទេថាតើខ្លួនមានគម្រោងពង្រីកហួសក្រុង Seattle ទៅកាន់ការិយាល័យផ្សេងទៀតក្នុងប៉ុន្មានខែខាងមុខនេះ។

កាលពីមុន CNBC បានរាយការណ៍ថាក្រុមហ៊ុន Amazon កំពុងធ្វើការនៅគ្លីនិកសុខភាពបុគ្គលិកមួយហើយផែនការនេះបានចាប់ផ្តើមនៅរដូវក្តៅឆ្នាំ ២០១៨ ដោយមានបុគ្គលិកជួលពីរបីនាក់ក្នុងនោះមានវេជ្ជបណ្ឌិតកំពូល Seattle ដែលគ្រប់គ្រងបណ្តាញគ្លីនិកសុខភាព។

ទោះបីជាសេវាកម្មនេះគ្រាន់តែសម្រាប់និយោជិកអាម៉ាហ្សូននៅទីក្រុងស៊ីថលនាពេលបច្ចុប្បន្ននេះប្រសិនបើវាទទួលបានជោគជ័យក្នុងការកែលម្អការពេញចិត្តរបស់និយោជិកនិងការបញ្ចុះថ្លៃដើមក៏ដោយតាមទ្រឹស្តីក្រុមហ៊ុន Amazon អាចផ្តល់ជូនវាកាន់តែទូលំទូលាយដល់ក្រុមហ៊ុនផ្សេងទៀតឬដោយផ្ទាល់ដល់អតិថិជន។

ក្រុមហ៊ុន Amazon មានតួនាទីបើកចំហជាច្រើនរួមទាំងអ្នកគ្រប់គ្រងផលិតផលនិងអ្នករចនាសម្រាប់ក្រុមហ៊ុន Amazon Care ខណៈដែលវាមើលទៅពង្រីកក្រុម។ អ្នកផ្តល់សេវាថែទាំរួមទាំងគ្រូពេទ្យនិងគិលានុបដ្ឋាយិកាត្រូវបានជួលតាមបច្ចេកទេសដោយក្រុមហ៊ុនបុត្រសម្ព័ន្ធដាច់ដោយឡែកមួយដែលមានឈ្មោះថា Oasis Medical ។ បទប្បញ្ញត្តិនោះធានាថាក្រុមហ៊ុន Amazon នឹងមិនមានចំណេះដឹងអំពីសុខភាពរបស់និយោជិករបស់ខ្លួនដែលថាខ្លួនគ្មានសិទ្ធិទទួលបានតាមច្បាប់។

មិនមែនជាក្រុមហ៊ុនបច្ចេកវិទ្យាតែមួយទេដែលបង្កើតគ្លីនិកថែទាំផ្ទាល់ខ្លួនសម្រាប់កម្មកររបស់ខ្លួន។ អេបផលមានគ្លីនិកផ្ទាល់របស់ខ្លួនដែលមានឈ្មោះថាអេចអេសធីដែលមានបំណងផ្តល់ការថែទាំប្រកបដោយគុណភាពដល់បុគ្គលិកដែលធ្វើការនៅក្រៅការិយាល័យកណ្តាលរបស់រដ្ឋកាលីហ្វ័រញ៉ា។

Amazon Care គ្រាន់តែជាផ្នែកមួយនៃយុទ្ធសាស្ត្រថែរក្សាសុខភាពទូទៅរបស់ក្រុមហ៊ុន Amazon ប៉ុណ្ណោះ។ ក្នុងនាមជានិយោជកវាកំពុងធ្វើការជាមួយក្រុមហ៊ុន J.P. Morgan និង Berkshire Hathaway លើការខិតខំប្រឹងប្រែងមួយដែលមានឈ្មោះថា Haven ដើម្បីកាត់បន្ថយថ្លៃដើមនិងជំរុញគុណភាពនៃការថែទាំដល់កម្មករនិយោជិតចំនួន ១,២ លាននាក់របស់ក្រុមហ៊ុន។ ក្រុមហ៊ុននេះក៏កំពុងធ្វើការលើគំនិតផ្តួចផ្តើមផ្នែកសុខភាពនៅក្នុងក្រុមពពករបស់ខ្លួនដែលជាកន្លែងដែលខ្លួនបានផ្តោតលើបច្ចេកវិទ្យាសំលេងនិងឧបករណ៍រៀនម៉ាស៊ីន។ ក្រុមជំនួយសំលេងវេល; និងផ្នែកឱសថស្ថានរបស់ខ្លួនគឺភីលផាកដែលក្រុមហ៊ុនបានទិញនៅឆ្នាំ ២០១៨ ។