រដ្ឋាភិបាលសហរដ្ឋអាមេរិកបានចុះហត្ថលេខាលើផ្លូវរថភ្លើងល្បឿនលឿនដែលត្រូវបានប្រកាសជាលើកដំបូងកាលពីជាងមួយទសវត្សរ៍មុន។
ល្បឿនលឿន ២ (HS2) ត្រូវបានស្នើឡើងជាលើកដំបូងក្នុងឆ្នាំ ២០០៩ ក្រោមរដ្ឋាភិបាលរបស់គណបក្សការងារមុនពេលរដ្ឋបាលដឹកនាំដោយអភិរក្សនិយមក្នុងឆ្នាំ ២០១០ បានបង្ហាញពីផែនការសម្រាប់ទីក្រុងឡុងដ៍ទៅកាន់ផ្លូវប៊ែងហាំមដោយបញ្ចប់នៅឆ្នាំ ២០៣១ ។
HS1 គឺជាផ្លូវរថភ្លើងល្បឿនលឿនតែមួយគត់បច្ចុប្បន្នរបស់ចក្រភពអង់គ្លេសភ្ជាប់ពីទីក្រុងឡុងទៅប៉ុស្តិ៍ធ្យូនែលឆានែលដែលភ្ជាប់ប្រទេសនេះទៅប្រទេសបារាំង។ វាបានបើកនៅឆ្នាំ ២០០៣ ។
HS2 គួរតែធ្វើឱ្យរថភ្លើងអាចឈានដល់ល្បឿនរហូតដល់ ២៥០ ម៉ាយក្នុងមួយម៉ោង (ម៉ាយក្នុងមួយម៉ោង) ។ ថ្លែងបន្ទាប់ពីកិច្ចប្រជុំគណៈរដ្ឋមន្រ្តីកាលពីថ្ងៃអង្គារលោក Boris Johnson នាយករដ្ឋមន្រ្តីសហរដ្ឋអាមេរិកបានប្រាប់ទៅសភាកាលពីថ្ងៃអង្គារថារដ្ឋាភិបាលរបស់លោកមាន“ សេចក្តីសម្រេចចិត្តដើម្បីផ្តល់ភាពរុងរឿង” នៅទូទាំងប្រទេស។
HS2 បានបង្កឱ្យមានភាពចម្រូងចម្រាសលើផលប៉ះពាល់បរិស្ថាននិងថ្លៃដើមប៉េងប៉ោង។ ថវិកាឆ្នាំ ២០១៥ បានធ្វើឱ្យការចំណាយទាបជាង ៥៦ ពាន់លានអឺរ៉ូ (៧២,៤ ពាន់លានដុល្លារ) ប៉ុន្តែរបាយការណ៍លេចធ្លាយកាលពីខែមករាបានអះអាងថាការចំណាយបានកើនឡើងស្ទើរតែទ្វេដងដល់ ១០៦ ពាន់លានផោន។
ដើម្បីដោះស្រាយការចំណាយលោកចនសុនបាននិយាយថាលោកនឹងតែងតាំងរដ្ឋមន្រ្តីរដ្ឋាភិបាលពេញម៉ោងម្នាក់ដើម្បីទទួលបន្ទុកក្រុមហ៊ុន HS2, ដាក់វិន័យនៅក្នុងពេលវេលាគម្រោងនិងស្វែងរកការសន្សំការចំណាយ។
ខ្សែទី ២ នៃខ្សែរថភ្លើងនេះនឹងតភ្ជាប់ពីទីក្រុង Birmingham ទៅកាន់ទីក្រុង Leeds និង Manchester ប៉ុន្តែនឹងមិនបញ្ចប់នៅមុនឆ្នាំ ២០៣៥ ទេ។
ក្រុមអ្នកបញ្ចុះបញ្ចូលមួយឈ្មោះ STOP HS2 និយាយថាក្រៅពីទទួលបានអត្ថប្រយោជន៍ដល់តំបន់ផ្សេងទៀតនៃចក្រភពអង់គ្លេសខ្សែរថភ្លើងគឺស្ថិតនៅចំកណ្តាលទីក្រុងឡុងដ៍ហើយកំពុងត្រូវបានសាងសង់ដើម្បីភ្ជាប់តំបន់មួយនៅភាគពាយព្យនៃទីក្រុងឡុងដ៍ដែលអ្នកអភិវឌ្ឍន៍យល់ថាដូចជាក្រុមហ៊ុនផ្តល់សេវាកម្មហិរញ្ញវត្ថុ។
វាក៏អះអាងផងដែរថារថភ្លើងល្បឿនលឿននឹងបង្កការបំផ្លិចបំផ្លាញដល់បរិស្ថានធម្មជាតិដោយធ្វើដំណើរឆ្លងកាត់តំបន់ព្រៃបុរាណតំបន់អភិរក្សធម្មជាតិនិងតំបន់អភិរក្សសត្វព្រៃជិត ៧០០ កន្លែង។
លោក Joe Rukin ប្រធានយុទ្ធនាការ STOP HS2 បាននិយាយកាលពីខែមករាថាករណីរបស់ក្រុមហ៊ុន HS2 ត្រូវបានជំរុញដោយមនុស្សដែលបានបញ្ចុះបញ្ចូលសមាជិកសភាឱ្យជឿនិងធ្វើម្តងទៀតនូវវោហារសាស្ត្របំផ្ទុះគ្រាប់បែកដោយឥតគិតថ្លៃនិងការគិតប្រកបដោយចេតនា។
លោករ៉ូគិនបាននិយាយថាការកើនឡើងថ្លៃដើមនៃគម្រោងនេះត្រូវបានដឹងដោយប្រជាជនដែលទំនងជាទទួលបានកិច្ចសន្យារបស់រដ្ឋាភិបាលដើម្បីសាងសង់ផ្លូវ។
លោកបានបន្ថែមថា ប្រជាជនដែលមានចំណាប់អារម្មណ៍ខាងពាណិជ្ជកម្មក្នុងការមើលឃើញរដ្ឋាភិបាលប្តេជ្ញាកសាងផ្លូវដែកដែលមានតំលៃថ្លៃជាងគេបំផុតនៅក្នុងប្រវត្តិសាស្ត្រពិភពលោកដែលពិបាកនិងទទួលបាននូវអ្វីដែលពួកគេចង់បាន ។
សេដ្ឋកិច្ចអង់គ្លេស
រដ្ឋាភិបាលអភិរក្សថ្មីបានបែកខ្ញែកគ្នានៅលើអេស .២ ។ ដោយមានសមាជិកសភាជាច្រើនបានទទួលការជំទាស់ពីប្រជាជនដែលរស់នៅក្នុងមណ្ឌលបោះឆ្នោតដែលរងផលប៉ះពាល់ដោយខ្សែស្រឡាយនេះ។
ប៉ុន្តែខ្សែបន្ទាត់នេះត្រូវបានគេមើលឃើញថាជាផ្នែកមួយនៃការសន្យារបស់រដ្ឋាភិបាលដើម្បីជំរុញកំណើនហួសពីភាគអាគ្នេយ៍នៃប្រទេសអង់គ្លេសនៅក្នុងពិភពក្រោយ Brexit ។
សេដ្ឋកិច្ចអង់គ្លេសបាននិងកំពុងតស៊ូដើម្បីបង្កើនសកម្មភាពហើយនៅថ្ងៃអង្គារនេះតួលេខផ្លូវការបានបង្ហាញថាប្រទេសនេះមិនបានមើលឃើញពីការរីកចម្រើនអ្វីទាល់តែសោះក្នុងរយៈពេល ៣ ខែចុងក្រោយនៃឆ្នាំ ២០១៩ ។
លោក Rob Kent-Smith ប្រធានការិយាល័យស្ថិតិជាតិនៃផលិតផលក្នុងស្រុកសរុបបានមានប្រសាសន៍ថា "មិនមានការរីកចម្រើនទេនៅក្នុងត្រីមាសចុងក្រោយនៃឆ្នាំ ២០១៩ ដោយសារការកើនឡើងនៃសេវាកម្មនិងវិស័យសំណង់ត្រូវបានទូទាត់ដោយការបង្ហាញមិនល្អពីផលិតកម្មជាពិសេសឧស្សាហកម្មម៉ូតូ" នៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយ។
0 Comments