អតិថិជន Fidelity  មួយចំនួនបានជួបប្រទះការលំបាកក្នុងការចូលប្រើគណនីរបស់ពួកគេចំពេលមានការធ្លាក់ចុះ ៨០០ ចំណុចនៅក្នុងទីផ្សារ។

អតិថិជនរបស់ Fidelity និង Charles Schwab មួយចំនួនបានជួបប្រទះការលំបាកក្នុងការចូលទៅក្នុងគណនីរបស់ពួកគេចំពេលមានការធ្លាក់ចុះ ៨០០ ចំណុចនៅក្នុងទីផ្សារកាលពីថ្ងៃច័ន្ទ។

មេខ្យល់ទាំងពីរបានប្រាប់ CNBC ប្រហែលមួយម៉ោងបន្ទាប់ពីការបើកចំហរថាបញ្ហាត្រូវបានដោះស្រាយ។

Schwab ទំនាក់ទំនងសាធារណៈបាននិយាយប្រាប់ CNBC ថា“ ដោយសារតែបរិមាណខ្ពស់ជាងធម្មតាអតិថិជនខ្លះអាចមានការយឺតយ៉ាវក្នុងការចូលប្រើលក្ខណៈពិសេសតាមអ៊ិនធរណេតនៅពេលទីផ្សារបានបើកប៉ុន្តែប្រព័ន្ធរបស់យើងដំណើរការល្អហើយដំណើរការ” ។ Schwab គ្រប់គ្រងទ្រព្យសម្បត្តិប្រមាណ ៥,១ ពាន់ពាន់លានដុល្លាររួមទាំងទ្រព្យសម្បត្តិដែលបានមកពីការទិញក្រុមហ៊ុន TD Ameritrade ។

លោក Fidelity បានប្រាប់ស្ថានីយទូរទស្សន៍ស៊ីអិនអិនថា“ អតិថិជនខ្លះកំពុងជួបបញ្ហាបច្ចេកទេសហើយយើងកំពុងធ្វើការដោះស្រាយឱ្យបានឆាប់តាមដែលអាចធ្វើទៅបាន កាន់កាប់ដោយភាពស្មោះត្រង់ដែលជាឈ្មួញកណ្តាលធំបំផុតតាមអ៊ិនធឺរណែតគ្រប់គ្រងទ្រព្យសម្បត្តិរបស់អតិថិជនប្រមាណ ៧,៨ ពាន់ពាន់លានដុល្លារសម្រាប់អតិថិជនជិត ៣០ លាននាក់។


អតិថិជន Fidelity   បានយកទៅក្នុង Twitter ដើម្បីបង្ហាញពីកង្វល់របស់ពួកគេអំពីបញ្ហាបច្ចេកទេស។ អ្នកប្រើប្រាស់ហ្វេសប៊ុកម្នាក់បាននិយាយថា ភាពស្មោះត្រង់វាពិតជាល្អណាស់នៅថ្ងៃនេះដូចគេហទំព័ររបស់អ្នកដែរ ។


រូបថតជាច្រើននៅលើបណ្តាញសង្គម Twitter បានបង្ហាញថាវេទិការបស់ហ្វីដឌិចកំពុងប្រាប់អតិថិជនរបស់ខ្លួនថាសមតុល្យគណនីរបស់ខ្លួនគឺ ០,០០ ដុល្លារ។ យោងតាមរូបថតនៅលើបណ្តាញសង្គម Twitter កម្មវិធីរបស់ Schwab បានបញ្ចោញសារ“ មិនមានជាបណ្តោះអាសន្ន” ។


មធ្យមភាគឧស្សាហកម្មដោនចូនបានធ្លាក់ចុះជាង ៨០០ ពិន្ទុកាលពីថ្ងៃច័ន្ទដោយសារតែចំនួនករណីឆ្លងវីរុសហ៊ីវនៅខាងក្រៅប្រទេសចិនបានកើនឡើងដែលបង្កការភ័យខ្លាចនៃការធ្លាក់ចុះសេដ្ឋកិច្ចពិភពលោកដែលអូសបន្លាយពេលពីការរីករាលដាលនៃវីរុសសម្លាប់មនុស្ស។ ការធ្លាក់ចុះរបស់ Dow គឺជាការធ្លាក់ចុះធំបំផុតទី ៣ ក្នុងរយៈពេលមួយថ្ងៃដោយសន្ទស្សន៍ភាគហ៊ុនចំនួន ៣០ ក្នុងរយៈពេល ៣ ឆ្នាំកន្លងមក។