សហរដ្ឋអាមេរិក :ប្រធានាធិបតីដូណាល់ត្រាំច្បាស់ជាមិនមែនជាអ្នកគាំទ្រក្រុមហ៊ុន Amazon ទេ។ គាត់បានវាយប្រហារក្រុមហ៊ុនតាមរយៈ Twitter ចំនួន ៥ ដងក្នុងសប្តាហ៍មុន។
ខ្លឹមសារសំខាន់មួយរបស់គាត់គឺថាក្រុមហ៊ុន Amazon កំពុងផ្តាច់សេវាកម្មប្រៃសណីយ៍សហរដ្ឋអាមេរិកប៉ុន្តែវាមិនទាន់ច្បាស់ថាតើវាត្រូវបានបញ្ចប់ដោយឈើច្រត់ពី Jeff Bezos ដឹកទំនិញលក់រាយដែលដឹកនាំដោយ juggernaut ។
ជាការពិតក្រុមហ៊ុន Amazon ប្រហែលជាកំពុងសន្សំការិយាល័យប្រៃសណីយ៍ពីការបំផ្លាញហិរញ្ញវត្ថុ។
កាលពីថ្ងៃទី ៣ ខែមេសាលោក Trump បាននិយាយថា“ ការិយាល័យប្រៃសណីយ៍កំពុងខាតបង់រាប់ពាន់លានដុល្លារ” ដោយចំណាយរបស់អ្នកបង់ពន្ធអាមេរិក។
វាជាការពិតដែលថាការិយាល័យប្រៃសណីយ៍បាត់បង់លុយ វាបានរាយការណ៍ពីការខាតបង់សុទ្ធ ២,៧ ពាន់លានដុល្លារក្នុងឆ្នាំ ២០១៧ ។
ប៉ុន្តែការិយាល័យប្រៃសណីយ៍មិនត្រូវបានផ្តល់មូលនិធិដោយពន្ធពន្ធរបស់សហរដ្ឋអាមេរិកទេ។
ហើយនៅពេលដែលអ្នកក្រឡេកមើលការបែងចែកប្រាក់ចំណូលអ្នកអាចឃើញថាការដឹកជញ្ជូននិងកញ្ចប់ពិតជាប្រភេទមួយក្នុងចំណោមប្រភេទមួយចំនួនដែលនាំមកនូវប្រាក់ច្រើនជាងឆ្នាំមុន។ ខណៈដែលប្រាក់ចំណូលសរុបធ្លាក់ចុះ ១.៨ កោដិដុល្លារការដឹកជញ្ជូននិងកញ្ចប់មានការកើនឡើងប្រាក់ចំណូលចំនួន ២,១ ពាន់លានដុល្លារ។ ទន្ទឹមនឹងនេះប្រាក់ចំណូលតាមសំបុត្រថ្នាក់ដំបូងបានធ្លាក់ចុះប្រហែល ១,៨ ពាន់លានដុល្លារ។
ហើយការិយាល័យប្រៃសណីយ៍មានពណ៌ក្រហមយូរ មុនពេលក្រុមហ៊ុន Amazon ក្លាយជាក្រុមហ៊ុនយក្សតាមអ៊ីនធឺណិត USPS បានចាប់ផ្តើមបាត់បង់លុយនៅដើមទសវត្សឆ្នាំ ២០០០ ជាមួយនឹងការកើនឡើងនៃអ៊ីនធឺណេត។ ប៉ុន្តែអ្នកដែលរកប្រាក់ចំណូលបានច្រើនជាងគេរបស់ការិយាល័យប្រៃសណីយ៍មិនមានអ្វីដែលត្រូវធ្វើជាមួយនឹងការនាំចេញឬអ៊ីនធឺណិតឡើយ វាជាអត្ថប្រយោជន៍ទាំងអស់របស់និយោជិក។
កាលពីឆ្នាំ ២០០៦ សភាបានអនុម័តច្បាប់មួយដែល តម្រូវ ឲ្យ USPS ផ្តល់ប្រាក់អត្ថប្រយោជន៍សុខភាពបុគ្គលិករបស់ខ្លួនសម្រាប់រយៈពេល ៧៥ ឆ្នាំខាងមុខ ហើយវាបានធ្វើឱ្យចំណាយដល់ការិយាល័យប្រៃសណីយ៍រាប់ពាន់លានដុល្លារ។
នៅក្នុងលិខិតមួយផ្ញើជូនអតិថិជនកាលពីថ្ងៃអង្គារក្រុមហ៊ុន Baird Equity Research បាននិយាយថាអតិថិជនធំ ៗ រួមទាំងក្រុមហ៊ុន Amazon ពិតជានឹងជួយការិយាល័យប្រៃសណីយ៍ជួយឧបត្ថម្ភលើថ្លៃសោធនរបស់ខ្លួន។
នៅខែតុលាឆ្នាំ ២០១៣ ក្រុមហ៊ុន Amazon បានចុះកិច្ចព្រមព្រៀងរយៈពេល ៥ ឆ្នាំជាមួយការិយាល័យប្រៃសណីយ៍។ ល័ក្ខខ័ណ្ឌជាក់លាក់នៃកិច្ចសន្យាមិនអាចរកបានសម្រាប់សាធារណៈជនទេពីព្រោះកិច្ចសន្យារបស់ការិយាល័យប្រៃសណីយ៍ជាមួយក្រុមហ៊ុនដឹកជញ្ជូនឯកជនត្រូវបានចាត់ទុកថាជាកម្មសិទ្ធិ។ នោះមានន័យថាមានចំនួនព័ត៌មានសមរម្យដែលយើងមិនដឹង។ ប៉ុន្តែរឿងមួយដែលយើងដឹងគឺការិយាល័យប្រៃសណីយ៍កំពុងរកប្រាក់ចំណេញ។
នៅឆ្នាំ ២០០៦ សភាបានសំរេចថា USPS មិនអាចកំណត់តម្លៃទាបជាងការចំណាយរបស់ខ្លួនឡើយបើមិនដូច្នេះទេវាអាចគិតថ្លៃអន់ជាងគូប្រជែងរបស់ខ្លួនដូចជា UPS និង FedEx ។
ជារៀងរាល់ឆ្នាំទីភ្នាក់ងារឯករាជ្យមួយដែលមានឈ្មោះថាគណៈកម្មការប្រៃសណីយ៍ធ្វើឱ្យប្រាកដថាកិច្ចព្រមព្រៀងរបស់ UPS ហើយពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំគណៈកម្មការបានយល់ព្រមលើកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយក្រុមហ៊ុន Amazon ។ នៅក្នុងរបាយការណ៍ប្រចាំឆ្នាំ ២០១៧ របស់ខ្លួនយូ។ អេស។ ភី។ បាននិយាយថាអាជីវកម្មដឹកជញ្ជូននិងកញ្ចប់របស់ខ្លួនបានជួយ“ រូបភាពហិរញ្ញវត្ថុរបស់ប្រៃសណីយ៍សេវាកម្ម” ។
Trump ត្រឹមត្រូវហើយដែលក្រុមហ៊ុន Amazon ធ្វើបច្ចេកទេសទទួលបានការបញ្ចុះតម្លៃ។ ក្រុមហ៊ុន Amazon ដឹកជញ្ជូនកញ្ចប់ជាច្រើនដូច្នេះឱកាសវាត្រូវបានគេប្រើការបញ្ចុះតម្លៃច្រើន។ ប៉ុន្តែវាមិនជាក់លាក់ចំពោះក្រុមហ៊ុន Amazon ទេ វាអាចរកបានសម្រាប់អាជីវកម្មផ្សេងទៀតផងដែរ ។
គំនិតនោះដែលថាការិយាល័យប្រៃសណីយ៍កំពុងបាត់បង់ធំទំនងជាចេញពីរបាយការណ៍របស់ Citigroup ។ របាយការណ៍នេះបានចោទប្រកាន់គំរូនៃតម្លៃរបស់ USPS គឺមិនមាននិរន្តរភាពទេហើយអត្រានៃការលក់នឹងត្រូវការកើនឡើងយ៉ាងខ្លាំងសម្រាប់ទីភ្នាក់ងារដើម្បីបំបែក។
របាយការណ៍នេះត្រូវបានលើកឡើងនៅក្នុងបទអត្ថាធិប្បាយមួយដែលត្រូវបានផ្សព្វផ្សាយយ៉ាងទូលំទូលាយដោយអ្នកវិភាគផ្នែកដឹកជញ្ជូនលោក Josh Sandbulte ។ អ្នកវិភាគអះអាងថាការិយាល័យប្រៃសណីយ៍ពិតជាផ្តល់ប្រាក់ឧបត្ថម្ភដល់ក្រុមហ៊ុន Amazon នូវទឹកប្រាក់ ១,៤៦ ដុល្លារសម្រាប់ប្រអប់នីមួយៗដែលខ្លួនដឹកជញ្ជូន។
ប៉ុន្តែប្រសិនបើជាការពិតតួលេខនោះនឹងមានសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនទាំងអស់ដែលមិនត្រឹមតែក្រុមហ៊ុន Amazon ។ ដែលប្រហែលជាកន្លែងដែល Trump កំពុងលេចចេញនូវការអះអាងថាការិយាល័យប្រៃសណីយ៍ នឹងខាតបង់ជាមធ្យម ១.៥០ ដុល្លារសម្រាប់កញ្ចប់នីមួយៗដែលវាផ្តល់ជូនសម្រាប់ក្រុមហ៊ុន Amazon ។
ទោះយ៉ាងណាតួលេខ ១,៤៦ ដុល្លារត្រូវបានពិភាក្សា កាលពីថ្ងៃអង្គារអ្នកវិភាគ Citigroup ដែលបានសរសេររបាយការណ៍ដើមបានបញ្ជាក់ច្បាស់ថាអាជីវកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុន Amazon អាចទទួលបានផលចំណេញសម្រាប់ USPS ។
សេវាប្រៃសណីយ៍ពិតជាទទួលបានសំណងសម្រាប់រឿងមួយចំនួនដែលបានកំណត់ដោយសភាដូចជាអ៊ីមែលឥតគិតថ្លៃសម្រាប់ការបោះឆ្នោតពិការភ្នែកនិងនៅបរទេស។ ហើយវាខ្ចីប្រាក់ពីរដ្ឋាភិបាលដើម្បីចំណាយសម្រាប់ផលប្រយោជន៍សុខភាពបុគ្គលិករបស់ខ្លួន។ ប៉ុន្តែអ្នកវិភាគភាគច្រើនហាក់ដូចជាយល់ព្រមថាការិយាល័យប្រៃសណីយ៍មិនបាត់បង់សំណាងដល់ក្រុមហ៊ុន Amazon ទេ។
USPS បានបដិសេធមិនធ្វើអត្ថាធិប្បាយលើរឿងនេះទេ
ដូច្នេះប្រសិនបើលោក Trump ពិតជាចង់មានឥទ្ធិពលលើទំនាក់ទំនងរបស់ក្រុមហ៊ុន Amazon ជាមួយការិយាល័យប្រៃសណីយ៍គាត់ប្រហែលជាអាចទាមទារឱ្យកំណត់អត្រាឡើងវិញ។ ប៉ុន្តែបើយោងតាមអ្នកវិភាគមួយចំនួនថាតាមពិតទៅអាចធ្វើឱ្យប៉ះពាល់ដល់ការិយាល័យប្រៃសណីយ៍ច្រើនជាងការជួយវា។
នៅក្នុងកំណត់ចំណាំជូនអតិថិជនកាលពីថ្ងៃអង្គារ Baird Equity Research បាននិយាយថាការចរចារអត្រាណាមួយអាចនឹងធ្វើអោយ“ មានភាពតានតឹងផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុបន្ថែមលើ USPS” ។
ប៉ុន្តែការិយាល័យប្រៃសណីយ៍ប្រហែលជាមិនចាំបាច់ចំពោះក្រុមហ៊ុន Amazon ទេ។ សេវាប្រៃសណីយ៍ពិតជាផ្តល់កញ្ចប់ល្អរបស់ក្រុមហ៊ុន Amazon ។ ប៉ុន្តែអ្នកលក់រាយក៏ប្រើ UPS, FedEx, DHL អ៊ិចប្រេសដែលជាអ្នកលក់រាយក្នុងតំបន់និងឯកទេសជាច្រើនរួមជាមួយសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនផ្ទាល់ខ្លួនដែលមានឈ្មោះថា Amazon Logistics ។ ហើយវាត្រូវបានគេរាយការណ៍ថាកំពុងអភិវឌ្ឍវិធីជាច្រើនទៀតដើម្បីបំបែកអាជីវកម្មចែកចាយ ។
ខ្លឹមសារសំខាន់មួយរបស់គាត់គឺថាក្រុមហ៊ុន Amazon កំពុងផ្តាច់សេវាកម្មប្រៃសណីយ៍សហរដ្ឋអាមេរិកប៉ុន្តែវាមិនទាន់ច្បាស់ថាតើវាត្រូវបានបញ្ចប់ដោយឈើច្រត់ពី Jeff Bezos ដឹកទំនិញលក់រាយដែលដឹកនាំដោយ juggernaut ។
ជាការពិតក្រុមហ៊ុន Amazon ប្រហែលជាកំពុងសន្សំការិយាល័យប្រៃសណីយ៍ពីការបំផ្លាញហិរញ្ញវត្ថុ។
កាលពីថ្ងៃទី ៣ ខែមេសាលោក Trump បាននិយាយថា“ ការិយាល័យប្រៃសណីយ៍កំពុងខាតបង់រាប់ពាន់លានដុល្លារ” ដោយចំណាយរបស់អ្នកបង់ពន្ធអាមេរិក។
វាជាការពិតដែលថាការិយាល័យប្រៃសណីយ៍បាត់បង់លុយ វាបានរាយការណ៍ពីការខាតបង់សុទ្ធ ២,៧ ពាន់លានដុល្លារក្នុងឆ្នាំ ២០១៧ ។
ប៉ុន្តែការិយាល័យប្រៃសណីយ៍មិនត្រូវបានផ្តល់មូលនិធិដោយពន្ធពន្ធរបស់សហរដ្ឋអាមេរិកទេ។
ហើយនៅពេលដែលអ្នកក្រឡេកមើលការបែងចែកប្រាក់ចំណូលអ្នកអាចឃើញថាការដឹកជញ្ជូននិងកញ្ចប់ពិតជាប្រភេទមួយក្នុងចំណោមប្រភេទមួយចំនួនដែលនាំមកនូវប្រាក់ច្រើនជាងឆ្នាំមុន។ ខណៈដែលប្រាក់ចំណូលសរុបធ្លាក់ចុះ ១.៨ កោដិដុល្លារការដឹកជញ្ជូននិងកញ្ចប់មានការកើនឡើងប្រាក់ចំណូលចំនួន ២,១ ពាន់លានដុល្លារ។ ទន្ទឹមនឹងនេះប្រាក់ចំណូលតាមសំបុត្រថ្នាក់ដំបូងបានធ្លាក់ចុះប្រហែល ១,៨ ពាន់លានដុល្លារ។
ហើយការិយាល័យប្រៃសណីយ៍មានពណ៌ក្រហមយូរ មុនពេលក្រុមហ៊ុន Amazon ក្លាយជាក្រុមហ៊ុនយក្សតាមអ៊ីនធឺណិត USPS បានចាប់ផ្តើមបាត់បង់លុយនៅដើមទសវត្សឆ្នាំ ២០០០ ជាមួយនឹងការកើនឡើងនៃអ៊ីនធឺណេត។ ប៉ុន្តែអ្នកដែលរកប្រាក់ចំណូលបានច្រើនជាងគេរបស់ការិយាល័យប្រៃសណីយ៍មិនមានអ្វីដែលត្រូវធ្វើជាមួយនឹងការនាំចេញឬអ៊ីនធឺណិតឡើយ វាជាអត្ថប្រយោជន៍ទាំងអស់របស់និយោជិក។
កាលពីឆ្នាំ ២០០៦ សភាបានអនុម័តច្បាប់មួយដែល តម្រូវ ឲ្យ USPS ផ្តល់ប្រាក់អត្ថប្រយោជន៍សុខភាពបុគ្គលិករបស់ខ្លួនសម្រាប់រយៈពេល ៧៥ ឆ្នាំខាងមុខ ហើយវាបានធ្វើឱ្យចំណាយដល់ការិយាល័យប្រៃសណីយ៍រាប់ពាន់លានដុល្លារ។
នៅក្នុងលិខិតមួយផ្ញើជូនអតិថិជនកាលពីថ្ងៃអង្គារក្រុមហ៊ុន Baird Equity Research បាននិយាយថាអតិថិជនធំ ៗ រួមទាំងក្រុមហ៊ុន Amazon ពិតជានឹងជួយការិយាល័យប្រៃសណីយ៍ជួយឧបត្ថម្ភលើថ្លៃសោធនរបស់ខ្លួន។
នៅខែតុលាឆ្នាំ ២០១៣ ក្រុមហ៊ុន Amazon បានចុះកិច្ចព្រមព្រៀងរយៈពេល ៥ ឆ្នាំជាមួយការិយាល័យប្រៃសណីយ៍។ ល័ក្ខខ័ណ្ឌជាក់លាក់នៃកិច្ចសន្យាមិនអាចរកបានសម្រាប់សាធារណៈជនទេពីព្រោះកិច្ចសន្យារបស់ការិយាល័យប្រៃសណីយ៍ជាមួយក្រុមហ៊ុនដឹកជញ្ជូនឯកជនត្រូវបានចាត់ទុកថាជាកម្មសិទ្ធិ។ នោះមានន័យថាមានចំនួនព័ត៌មានសមរម្យដែលយើងមិនដឹង។ ប៉ុន្តែរឿងមួយដែលយើងដឹងគឺការិយាល័យប្រៃសណីយ៍កំពុងរកប្រាក់ចំណេញ។
នៅឆ្នាំ ២០០៦ សភាបានសំរេចថា USPS មិនអាចកំណត់តម្លៃទាបជាងការចំណាយរបស់ខ្លួនឡើយបើមិនដូច្នេះទេវាអាចគិតថ្លៃអន់ជាងគូប្រជែងរបស់ខ្លួនដូចជា UPS និង FedEx ។
ជារៀងរាល់ឆ្នាំទីភ្នាក់ងារឯករាជ្យមួយដែលមានឈ្មោះថាគណៈកម្មការប្រៃសណីយ៍ធ្វើឱ្យប្រាកដថាកិច្ចព្រមព្រៀងរបស់ UPS ហើយពីមួយឆ្នាំទៅមួយឆ្នាំគណៈកម្មការបានយល់ព្រមលើកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយក្រុមហ៊ុន Amazon ។ នៅក្នុងរបាយការណ៍ប្រចាំឆ្នាំ ២០១៧ របស់ខ្លួនយូ។ អេស។ ភី។ បាននិយាយថាអាជីវកម្មដឹកជញ្ជូននិងកញ្ចប់របស់ខ្លួនបានជួយ“ រូបភាពហិរញ្ញវត្ថុរបស់ប្រៃសណីយ៍សេវាកម្ម” ។
Trump ត្រឹមត្រូវហើយដែលក្រុមហ៊ុន Amazon ធ្វើបច្ចេកទេសទទួលបានការបញ្ចុះតម្លៃ។ ក្រុមហ៊ុន Amazon ដឹកជញ្ជូនកញ្ចប់ជាច្រើនដូច្នេះឱកាសវាត្រូវបានគេប្រើការបញ្ចុះតម្លៃច្រើន។ ប៉ុន្តែវាមិនជាក់លាក់ចំពោះក្រុមហ៊ុន Amazon ទេ វាអាចរកបានសម្រាប់អាជីវកម្មផ្សេងទៀតផងដែរ ។
គំនិតនោះដែលថាការិយាល័យប្រៃសណីយ៍កំពុងបាត់បង់ធំទំនងជាចេញពីរបាយការណ៍របស់ Citigroup ។ របាយការណ៍នេះបានចោទប្រកាន់គំរូនៃតម្លៃរបស់ USPS គឺមិនមាននិរន្តរភាពទេហើយអត្រានៃការលក់នឹងត្រូវការកើនឡើងយ៉ាងខ្លាំងសម្រាប់ទីភ្នាក់ងារដើម្បីបំបែក។
របាយការណ៍នេះត្រូវបានលើកឡើងនៅក្នុងបទអត្ថាធិប្បាយមួយដែលត្រូវបានផ្សព្វផ្សាយយ៉ាងទូលំទូលាយដោយអ្នកវិភាគផ្នែកដឹកជញ្ជូនលោក Josh Sandbulte ។ អ្នកវិភាគអះអាងថាការិយាល័យប្រៃសណីយ៍ពិតជាផ្តល់ប្រាក់ឧបត្ថម្ភដល់ក្រុមហ៊ុន Amazon នូវទឹកប្រាក់ ១,៤៦ ដុល្លារសម្រាប់ប្រអប់នីមួយៗដែលខ្លួនដឹកជញ្ជូន។
ប៉ុន្តែប្រសិនបើជាការពិតតួលេខនោះនឹងមានសម្រាប់ក្រុមហ៊ុនទាំងអស់ដែលមិនត្រឹមតែក្រុមហ៊ុន Amazon ។ ដែលប្រហែលជាកន្លែងដែល Trump កំពុងលេចចេញនូវការអះអាងថាការិយាល័យប្រៃសណីយ៍ នឹងខាតបង់ជាមធ្យម ១.៥០ ដុល្លារសម្រាប់កញ្ចប់នីមួយៗដែលវាផ្តល់ជូនសម្រាប់ក្រុមហ៊ុន Amazon ។
ទោះយ៉ាងណាតួលេខ ១,៤៦ ដុល្លារត្រូវបានពិភាក្សា កាលពីថ្ងៃអង្គារអ្នកវិភាគ Citigroup ដែលបានសរសេររបាយការណ៍ដើមបានបញ្ជាក់ច្បាស់ថាអាជីវកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុន Amazon អាចទទួលបានផលចំណេញសម្រាប់ USPS ។
សេវាប្រៃសណីយ៍ពិតជាទទួលបានសំណងសម្រាប់រឿងមួយចំនួនដែលបានកំណត់ដោយសភាដូចជាអ៊ីមែលឥតគិតថ្លៃសម្រាប់ការបោះឆ្នោតពិការភ្នែកនិងនៅបរទេស។ ហើយវាខ្ចីប្រាក់ពីរដ្ឋាភិបាលដើម្បីចំណាយសម្រាប់ផលប្រយោជន៍សុខភាពបុគ្គលិករបស់ខ្លួន។ ប៉ុន្តែអ្នកវិភាគភាគច្រើនហាក់ដូចជាយល់ព្រមថាការិយាល័យប្រៃសណីយ៍មិនបាត់បង់សំណាងដល់ក្រុមហ៊ុន Amazon ទេ។
USPS បានបដិសេធមិនធ្វើអត្ថាធិប្បាយលើរឿងនេះទេ
ដូច្នេះប្រសិនបើលោក Trump ពិតជាចង់មានឥទ្ធិពលលើទំនាក់ទំនងរបស់ក្រុមហ៊ុន Amazon ជាមួយការិយាល័យប្រៃសណីយ៍គាត់ប្រហែលជាអាចទាមទារឱ្យកំណត់អត្រាឡើងវិញ។ ប៉ុន្តែបើយោងតាមអ្នកវិភាគមួយចំនួនថាតាមពិតទៅអាចធ្វើឱ្យប៉ះពាល់ដល់ការិយាល័យប្រៃសណីយ៍ច្រើនជាងការជួយវា។
នៅក្នុងកំណត់ចំណាំជូនអតិថិជនកាលពីថ្ងៃអង្គារ Baird Equity Research បាននិយាយថាការចរចារអត្រាណាមួយអាចនឹងធ្វើអោយ“ មានភាពតានតឹងផ្នែកហិរញ្ញវត្ថុបន្ថែមលើ USPS” ។
ប៉ុន្តែការិយាល័យប្រៃសណីយ៍ប្រហែលជាមិនចាំបាច់ចំពោះក្រុមហ៊ុន Amazon ទេ។ សេវាប្រៃសណីយ៍ពិតជាផ្តល់កញ្ចប់ល្អរបស់ក្រុមហ៊ុន Amazon ។ ប៉ុន្តែអ្នកលក់រាយក៏ប្រើ UPS, FedEx, DHL អ៊ិចប្រេសដែលជាអ្នកលក់រាយក្នុងតំបន់និងឯកទេសជាច្រើនរួមជាមួយសេវាកម្មដឹកជញ្ជូនផ្ទាល់ខ្លួនដែលមានឈ្មោះថា Amazon Logistics ។ ហើយវាត្រូវបានគេរាយការណ៍ថាកំពុងអភិវឌ្ឍវិធីជាច្រើនទៀតដើម្បីបំបែកអាជីវកម្មចែកចាយ ។
0 Comments