ចំណុចសំខាន់ :
អ្នកលក់រាយបានប្រកាសកាលពីថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ថា Bed Bath & Beyond លើសពីនេះកំពុងកាត់បន្ថយការងារប្រហែល ៥០០ ឬស្មើនឹង ១០ ភាគរយនៃកម្លាំងពលកម្មក្រុមហ៊ុនរបស់ខ្លួនដែលជាផ្នែកមួយនៃផែនការរៀបចំរចនាសម្ព័ន្ធកាន់តែធំក្នុងគោលបំណងកាត់បន្ថយចំណាយ។
ក្រុមហ៊ុនបាននិយាយថាខ្លួនកំពុងធ្វើការកាត់បន្ថយយ៉ាងខ្លាំងនៅក្នុងមុខតំណែងគ្រប់គ្រងនៅទូទាំងអាជីវកម្មរបស់ខ្លួនព្រោះវាជាកម្លាំងជំរុញដល់ការងារមួយចំនួន។
Bed Bed & Beyond បាននិយាយថាខ្លួនរំពឹងថានឹងកាត់បន្ថយការចំណាយប្រហែល ៨៥ លានដុល្លារជារៀងរាល់ឆ្នាំដែលជាលទ្ធផលនៃផែនការនេះ។ វានិយាយថាខ្លួនគ្រោងនឹងកាត់បន្ថយចំណាយជាច្រើនរយលានដុល្លារក្នុងរយៈពេលវែង។
នាយកប្រតិបត្តិលោក Mark Tritton បាននិយាយនៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយថា "យើងកំពុងប្រកាសពីការផ្លាស់ប្តូរយ៉ាងច្រើននៅថ្ងៃនេះដើម្បីកំណត់ទំហំអង្គភាពរបស់យើងដែលជាផ្នែកមួយនៃកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់យើងក្នុងការស្តារឡើងវិញនូវគំរូអាជីវកម្មដែលប្រើបានយូរនិងយូរអង្វែង" យើងមិនចាត់វិធានការស្រាលទេប៉ុន្តែនៅពេលមានការលំបាកវិធានការវាស់វែងនិងគោលបំណងមានសារៈសំខាន់។ នេះនឹងកំណត់រចនាសម្ព័ន្ធចំណាយរបស់យើងឡើងវិញដែលអនុញ្ញាតឱ្យយើងធ្វើការវិនិយោគម្តងទៀតនៅកន្លែងដែលអតិថិជនយកចិត្តទុកដាក់បំផុតដើម្បីបង្កើតសិទ្ធិអំណាចរបស់យើងឡើងវិញនៅក្នុងគេហដ្ឋាន។
Bed Bed & Beyond បាននិយាយថាខ្លួនកំពុងលុបចោលការងារស្ទួននិងកាត់ស្រទាប់កណ្តាលជាក់លាក់នៃការគ្រប់គ្រងហាង។
និយោជិកលក់រាយប្រហែលជា ៥៥.០០០ ទៅ ៦០,០០០ នាក់ជាទូទៅអាស្រ័យលើរដូវកាល។ វាមានមនុស្សប្រហែល ៣.០០០ នាក់កំពុងធ្វើការនៅទីស្នាក់ការកណ្តាលសាជីវកម្មរបស់ខ្លួននៅរដ្ឋញូវជឺស៊ី។
វាបាននិយាយថាខ្លួនរំពឹងថានឹងទទួលបានការគិតពន្ធ pretax ប្រហែល 26 លានដុល្លារជាចម្បងសម្រាប់ការទូទាត់ការកាត់ផ្តាច់និងការចំណាយដែលនឹងត្រូវបានចេញផ្សាយនៅក្នុងត្រីមាសទីបួននៃសារពើពន្ធរបស់ខ្លួន។
ការកាត់បន្ថយការងារដែលត្រូវបានប្រកាសធ្វើឡើងបន្ទាប់ពីក្រុមហ៊ុន Bed Bath & Beyond កាលពីដើមខែនេះបាននិយាយថាខ្លួនគ្រោងនឹងចំណាយរហូតដល់ទៅ ៤០០ លានដុល្លារលើការជួសជុលឃ្លាំងនិងការកែលម្អខ្សែសង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់រួមជាមួយប្រហែល ៦០០ លានដុល្លារសម្រាប់ឆ្នាំសារពើពន្ធនេះលើការទិញភាគហ៊ុននិងការកាត់បន្ថយបំណុល។
លោក Tritton ដែលបានក្លាយជានាយកប្រតិបត្តិកាលពីខែវិច្ឆិកាបន្ទាប់ពីទទួលបានជោគជ័យក្នុងតំណែងជាប្រធានផ្នែកលក់ទំនិញនៅក្រុមហ៊ុន Target បាននិយាយថាគាត់ផ្តោតសំខាន់លើការជួសជុលហាង Bed Bed & Beyond ដោយផ្តោតលើទារកផ្ទះនិងសម្រស់។ បដាផ្សេងទៀតរបស់ក្រុមហ៊ុនរួមមានហាងលក់ដើមឈើណូអែលផ្សារពិភពលោកនិងទារកប៊ីប៊ូយ។
ក្រុមហ៊ុន Bed Bath & Beyond បានប្រកាសពីកិច្ចព្រមព្រៀងមួយកាលពីដើមខែនេះដើម្បីលក់អាជីវកម្មរបស់ខ្លួនដែលមានឈ្មោះថា PersonalizationMall.com ដែលត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាអ្នកលក់អំណោយសម្រាប់ឱកាសពិសេសនិងថ្ងៃឈប់សម្រាកដល់លេខ 1-800-Flowers.Com ក្នុងតម្លៃ 252 លានដុល្លារ។
ភាគហ៊ុនគ្រែនិងលើសបានធ្លាក់ចុះជាង ៣៥% ក្នុងរយៈពេល ១២ ខែកន្លងមកនេះ។ ក្រុមហ៊ុនមានទុនទីផ្សារចំនួន ១,៣ ពាន់លានដុល្លារ។ ចំពេលទីផ្សារលក់ដាច់កាន់តែទូលំទូលាយភាគហ៊ុនបានបិទនៅថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៣% ។
- Bed Bed & Beyond កំពុងកាត់បន្ថយការងារប្រហែល ៥០០ ឬស្មើនឹង ១០ ភាគរយនៃកម្លាំងពលកម្មក្រុមហ៊ុន។
- នាយកប្រតិបត្តិលោក Mark Tritton មានប្រសាសន៍ថា“ វានឹងកំណត់រចនាសម្ព័ន្ធចំណាយរបស់យើងឡើងវិញដែលអនុញ្ញាតឱ្យយើងធ្វើការវិនិយោគឡើងវិញនៅកន្លែងដែលវាមានបញ្ហា” ។
- Bed Bed & Beyond បាននិយាយថាខ្លួនរំពឹងថានឹងកាត់បន្ថយការចំណាយប្រហែល ៨៥ លានដុល្លារជារៀងរាល់ឆ្នាំដោយសារផែនការរៀបចំរចនាសម្ព័ន្ធរបស់ខ្លួនឡើងវិញ។
អ្នកដើរផ្សារដើរចេញពីហាងគ្រែគេងនិងលើសពីក្រុងញូវយ៉ក |
អ្នកលក់រាយបានប្រកាសកាលពីថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ថា Bed Bath & Beyond លើសពីនេះកំពុងកាត់បន្ថយការងារប្រហែល ៥០០ ឬស្មើនឹង ១០ ភាគរយនៃកម្លាំងពលកម្មក្រុមហ៊ុនរបស់ខ្លួនដែលជាផ្នែកមួយនៃផែនការរៀបចំរចនាសម្ព័ន្ធកាន់តែធំក្នុងគោលបំណងកាត់បន្ថយចំណាយ។
ក្រុមហ៊ុនបាននិយាយថាខ្លួនកំពុងធ្វើការកាត់បន្ថយយ៉ាងខ្លាំងនៅក្នុងមុខតំណែងគ្រប់គ្រងនៅទូទាំងអាជីវកម្មរបស់ខ្លួនព្រោះវាជាកម្លាំងជំរុញដល់ការងារមួយចំនួន។
Bed Bed & Beyond បាននិយាយថាខ្លួនរំពឹងថានឹងកាត់បន្ថយការចំណាយប្រហែល ៨៥ លានដុល្លារជារៀងរាល់ឆ្នាំដែលជាលទ្ធផលនៃផែនការនេះ។ វានិយាយថាខ្លួនគ្រោងនឹងកាត់បន្ថយចំណាយជាច្រើនរយលានដុល្លារក្នុងរយៈពេលវែង។
នាយកប្រតិបត្តិលោក Mark Tritton បាននិយាយនៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយថា "យើងកំពុងប្រកាសពីការផ្លាស់ប្តូរយ៉ាងច្រើននៅថ្ងៃនេះដើម្បីកំណត់ទំហំអង្គភាពរបស់យើងដែលជាផ្នែកមួយនៃកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់យើងក្នុងការស្តារឡើងវិញនូវគំរូអាជីវកម្មដែលប្រើបានយូរនិងយូរអង្វែង" យើងមិនចាត់វិធានការស្រាលទេប៉ុន្តែនៅពេលមានការលំបាកវិធានការវាស់វែងនិងគោលបំណងមានសារៈសំខាន់។ នេះនឹងកំណត់រចនាសម្ព័ន្ធចំណាយរបស់យើងឡើងវិញដែលអនុញ្ញាតឱ្យយើងធ្វើការវិនិយោគម្តងទៀតនៅកន្លែងដែលអតិថិជនយកចិត្តទុកដាក់បំផុតដើម្បីបង្កើតសិទ្ធិអំណាចរបស់យើងឡើងវិញនៅក្នុងគេហដ្ឋាន។
Bed Bed & Beyond បាននិយាយថាខ្លួនកំពុងលុបចោលការងារស្ទួននិងកាត់ស្រទាប់កណ្តាលជាក់លាក់នៃការគ្រប់គ្រងហាង។
និយោជិកលក់រាយប្រហែលជា ៥៥.០០០ ទៅ ៦០,០០០ នាក់ជាទូទៅអាស្រ័យលើរដូវកាល។ វាមានមនុស្សប្រហែល ៣.០០០ នាក់កំពុងធ្វើការនៅទីស្នាក់ការកណ្តាលសាជីវកម្មរបស់ខ្លួននៅរដ្ឋញូវជឺស៊ី។
វាបាននិយាយថាខ្លួនរំពឹងថានឹងទទួលបានការគិតពន្ធ pretax ប្រហែល 26 លានដុល្លារជាចម្បងសម្រាប់ការទូទាត់ការកាត់ផ្តាច់និងការចំណាយដែលនឹងត្រូវបានចេញផ្សាយនៅក្នុងត្រីមាសទីបួននៃសារពើពន្ធរបស់ខ្លួន។
ការកាត់បន្ថយការងារដែលត្រូវបានប្រកាសធ្វើឡើងបន្ទាប់ពីក្រុមហ៊ុន Bed Bath & Beyond កាលពីដើមខែនេះបាននិយាយថាខ្លួនគ្រោងនឹងចំណាយរហូតដល់ទៅ ៤០០ លានដុល្លារលើការជួសជុលឃ្លាំងនិងការកែលម្អខ្សែសង្វាក់ផ្គត់ផ្គង់រួមជាមួយប្រហែល ៦០០ លានដុល្លារសម្រាប់ឆ្នាំសារពើពន្ធនេះលើការទិញភាគហ៊ុននិងការកាត់បន្ថយបំណុល។
លោក Tritton ដែលបានក្លាយជានាយកប្រតិបត្តិកាលពីខែវិច្ឆិកាបន្ទាប់ពីទទួលបានជោគជ័យក្នុងតំណែងជាប្រធានផ្នែកលក់ទំនិញនៅក្រុមហ៊ុន Target បាននិយាយថាគាត់ផ្តោតសំខាន់លើការជួសជុលហាង Bed Bed & Beyond ដោយផ្តោតលើទារកផ្ទះនិងសម្រស់។ បដាផ្សេងទៀតរបស់ក្រុមហ៊ុនរួមមានហាងលក់ដើមឈើណូអែលផ្សារពិភពលោកនិងទារកប៊ីប៊ូយ។
ក្រុមហ៊ុន Bed Bath & Beyond បានប្រកាសពីកិច្ចព្រមព្រៀងមួយកាលពីដើមខែនេះដើម្បីលក់អាជីវកម្មរបស់ខ្លួនដែលមានឈ្មោះថា PersonalizationMall.com ដែលត្រូវបានគេស្គាល់ថាជាអ្នកលក់អំណោយសម្រាប់ឱកាសពិសេសនិងថ្ងៃឈប់សម្រាកដល់លេខ 1-800-Flowers.Com ក្នុងតម្លៃ 252 លានដុល្លារ។
ភាគហ៊ុនគ្រែនិងលើសបានធ្លាក់ចុះជាង ៣៥% ក្នុងរយៈពេល ១២ ខែកន្លងមកនេះ។ ក្រុមហ៊ុនមានទុនទីផ្សារចំនួន ១,៣ ពាន់លានដុល្លារ។ ចំពេលទីផ្សារលក់ដាច់កាន់តែទូលំទូលាយភាគហ៊ុនបានបិទនៅថ្ងៃព្រហស្បតិ៍ ៣% ។
0 Comments