ចំណុចសំខាន់ :
- កម្មវិធីពាណិជ្ជកម្មចាប់ផ្តើម Silicon-Valley បាននិយាយថាវាត្រូវបានកាត់ផ្តាច់កាលពីថ្ងៃច័ន្ទ។
- បញ្ហាបច្ចេកទេសកើតឡើងចំពេលដែលការប៉ុនប៉ងរបស់ទីផ្សារមានការស្ទុះងើបឡើងវិញពីសប្តាហ៍ដ៏អាក្រក់បំផុតសម្រាប់ស្តុកចាប់តាំងពីវិបត្តិហិរញ្ញវត្ថុដែលបង្កឡើងដោយការភិតភ័យរបស់វិនិយោគិនជុំវិញការរីករាលដាលយ៉ាងឆាប់រហ័ស។
- យើងកំពុងជួបប្រទះនូវការដាច់ភ្លើងទូទាំងប្រព័ន្ធ យើងកំពុងធ្វើការដោះស្រាយបញ្ហានេះឱ្យបានឆាប់តាមដែលអាចធ្វើទៅបាន។
Robinhood ដែលជាអ្នកត្រួសត្រាយពាណិជ្ជកម្មសេរីដែលទទួលបានការពេញចិត្តពីពាណិជ្ជករវ័យក្មេងបាននិយាយថាខ្លួនកំពុងជួបប្រទះការដាច់ភ្លើងនៅថ្ងៃច័ន្ទ។
យើងកំពុងជួបប្រទះនូវការដាច់ភ្លើងទូទាំងប្រព័ន្ធ យើងកំពុងធ្វើការដោះស្រាយបញ្ហានេះឱ្យបានឆាប់តាមដែលអាចធ្វើទៅបាន ។
បញ្ហាបច្ចេកទេសកើតឡើងចំពេលដែលការប៉ុនប៉ងរបស់ទីផ្សារមានការស្ទុះងើបឡើងវិញពីសប្តាហ៍ដ៏អាក្រក់បំផុតសម្រាប់ស្តុកចាប់តាំងពីវិបត្តិហិរញ្ញវត្ថុដែលបង្កឡើងដោយការភិតភ័យរបស់វិនិយោគិនជុំវិញការរីករាលដាលយ៉ាងឆាប់រហ័ស។ មធ្យមភាគទាំងបីបានបើកខ្ពស់ជាងកាលពីថ្ងៃច័ន្ទបន្ទាប់ពីបិទនៅលើទឹកដីកែតម្រូវកាលពីសប្តាហ៍មុនគឺធ្លាក់ចុះយ៉ាងហោចណាស់ ១០% ពីកំរិតខ្ពស់ថ្មីបំផុតរបស់ពួកគេ។ សន្ទស្សន៍ឧស្សាហកម្ម Dow Jones ចុងក្រោយបានកើនឡើង ៦៥០ ពិន្ទុ។
ក្រុមហ៊ុនដែលមានមូលដ្ឋាននៅទីក្រុង Menlo Park រដ្ឋកាលីហ្វ័រញ៉ាបាននិយាយកាលពីខែធ្នូថាក្រុមហ៊ុននេះមានអ្នកប្រើប្រាស់ ១០ លាននាក់នៅលើវេទិកានេះ។
ព័ត៌មានផលប័ត្ររបស់អ្នកមិនមានទេឥឡូវនេះ សូមពិនិត្យមើលម្តងទៀតនៅពេលក្រោយ អានសាររបស់ Robinhood ដល់អតិ ថិជនដែលបានបង្ហោះនៅលើ Twitter កាលពីថ្ងៃច័ន្ទ Twitter ជាច្រើនទៀតបានបង្ហាញកម្មវិធីជាមួយអេក្រង់ខ្មៅស ។
ព័ត៌មានអំពីការដាច់ភ្លើងរបស់ Robinhood បានកើតឡើងមួយសប្តាហ៍បន្ទាប់ពីលោក Fidelity និង Charles Schwab បាននិយាយថាពួកគេមានការលំបាកផ្នែកបច្ចេកទេសចំពេលមានការធ្លាក់ចុះ ៨០០ ចំណុចនៅលើឧស្សាហកម្ម Dow Jones ។ TD Ameritrade ក៏បាននិយាយដែរថាអតិថិជនរបស់ខ្លួនមួយចំនួនកំពុងជួបប្រទះបញ្ហាបច្ចេកទេសនៅពេលនោះកាលពីសប្តាហ៍មុន។
កត្តាមួយដែលអាចរួមចំណែកដល់បញ្ហាបច្ចេកទេសរបស់វេទិកាទាំងនេះអាចជាបរិមាណពាណិជ្ជកម្មខ្ពស់ជាងមធ្យម។ កាលពីសប្តាហ៍មុន SPDR S&P 500 ETF Trust (SPY) បានលក់ភាគហ៊ុនច្រើនជាង ២០០ លានចំនួន ៣ ដង។ កាលពីថ្ងៃសុក្រភាគហ៊ុនរបស់ ETF បានផ្លាស់ប្តូរដៃច្រើនជាង ៣៨៥ លានដង។ លេខទាំងនោះគឺខ្ពស់ជាងបរិមាណមធ្យមរយៈពេល ៣០ ថ្ងៃរបស់កម្មវិធីចារកម្មចំនួន ៩៧,៣ លានហ៊ុន។
Robinhood បានចាប់ផ្តើមកាត់បន្ថយការបង់ថ្លៃសេវាកម្មនៅក្នុងឧស្សាហកម្មអន្តរការីយ៉ាងទូលំទូលាយជាមួយ Charles Schwab, TD Ameritrade និង Fidelity ដែលបានទម្លាក់ថ្លៃកម្រៃជើងសារកាលពីចុងឆ្នាំមុន។
អ្នកនាំពាក្យ Robinhood បានប្រាប់ស្ថានីយទូរទស្សន៍ CNBC ថា យើងកំពុងឆ្លងកាត់ពេលវេលារងចាំហើយកំពុងធ្វើការដោះស្រាយបញ្ហានេះឱ្យបានឆាប់តាមដែលអាចធ្វើទៅបាន ។
គណនី Twitter របស់ក្រុមហ៊ុនដែលបានឧទ្ទិសដល់ជំនួយរបស់អតិថិជនក៏បានដោះស្រាយនូវការដាច់ភ្លើងនេះដែរ។
ប្រព័ន្ធរបស់យើងកំពុងជួបប្រទះបញ្ហាពេលវេលារងចាំដែលកំពុងជះឥទ្ធិពលដល់មុខងារទាំងអស់នៅលើវេទិការបស់យើងយើងបានដឹងពីបញ្ហានេះហើយកំពុងធ្វើការដើម្បីឱ្យមានប្រព័ន្ធទាំងអស់ដំណើរការនិងដំណើរការឱ្យបានឆាប់តាមដែលយើងអាចធ្វើបាន។ យើងសូមទោសដែលរឿងនេះកំពុងកើតឡើង ។
0 Comments