ចំណុចសំខាន់ :
- ក្រុមហ៊ុនផលិតថាមពល Guering របស់ Guing គ្រោងនឹងបើកដំណើរការសកម្មភាពគំរូនៅទីតាំងសំខាន់មួយរបស់អ៊ីតាលី។
- Gucci ដែលជាស្លាកយីហោដ៏ប្រណីតធំបំផុតមួយរបស់ពិភពលោកដោយការលក់បាននិយាយនៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយថាកម្ម ករមួយក្រុមតូចនឹងបន្តធ្វើគំរូសម្រាប់ផលិតផលស្បែកនៅទីតាំង ArtLab របស់ខ្លួនក្បែរ Florence ចាប់ពីថ្ងៃទី ២០ ខែមេសា។
ក្រុមហ៊ុនផលិតថាមពល Guering របស់ Guing គ្រោងនឹងបើកដំណើរការសកម្មភាពគំរូនៅទីតាំងសំខាន់មួយរបស់អ៊ីតាលីនៅសប្តាហ៍ក្រោយបន្ទាប់ពីមានកិច្ចព្រមព្រៀងជាមួយសហជីពស្តីពីវិធានការសុខភាពនិងសុវត្ថិភាពសម្រាប់កម្មករ។
Reuters បានរាយការណ៍ថាអាជីវកម្មនិងកន្លែងផលិតកម្មភាគច្រើនត្រូវបានបិទនៅទូទាំងប្រទេសអ៊ីតាលីក្រោមការចាក់សោរដែលបានដាក់ចេញដោយរដ្ឋា ភិបាលកាលពីខែមីនាដោយសារតែភាពអាសន្ននៃមេរោគនេះ
coronavirus ។
ការរឹតបន្តឹងយ៉ាងតឹងរ៉ឹងលើចលនានិងការបិទសកម្មភាពសេដ្ឋ កិច្ចជាច្រើននឹងនៅតែមានរហូតដល់យ៉ាងហោចណាស់ថ្ងៃទី ៣ ខែឧសភាប៉ុន្តែមិនទាន់មានផែនការច្បាស់លាស់នៅឡើយទេថាតើ មានទំហំប៉ុនណាឬបន្តិចម្តងៗនៅពេលនោះពួកគេនឹងត្រូវបានបន្ធូរបន្ថយ។
Gucci ដែលជាស្លាកយីហោដ៏ប្រណីតធំបំផុតមួយរបស់ពិភពលោកដោយការលក់បាននិយាយនៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយថាកម្ម ករមួយក្រុមតូចនឹងបន្តធ្វើគំរូសម្រាប់ផលិតផលស្បែកនៅទីតាំង ArtLab របស់ខ្លួនក្បែរ Florence ចាប់ពីថ្ងៃទី ២០ ខែមេសា។
អ្នកនាំពាក្យម្នាក់បាននិយាយថាប្រហែល ១០ ភាគរយនៃកម្លាំង ពលកម្ម ១.០០០ នាក់នៃតំបន់បណ្តាញនឹងត្រឡប់ទៅធ្វើការនៅដំណាក់កាលនេះ។
លោក Marco Bizzarri ប្រធាននិងជានាយកប្រតិបត្តិរបស់ក្រុមហ៊ុន Gucci បាននិយាយនៅក្នុងសេចក្តីថ្លែងការណ៍មួយថា "នេះនឹងអនុញ្ញាតឱ្យយើងបង្កើតមូលដ្ឋានគ្រឹះសម្រាប់ការបើកដំណើរការឡើងវិញនូវទីតាំងផលិតកម្មរបស់យើងនិងខ្សែសង្វាក់ផលិតកម្មនៅអ៊ីតាលីនៅពេលវាត្រូវបានអនុញ្ញាត" ។
ការស្រាវជ្រាវនិងការអភិវឌ្ឍន៍គឺជាសកម្មភាពមួយក្នុងចំណោមសកម្មភាពដែលត្រូវបានអនុញ្ញាតដោយរដ្ឋាភិបាលក្នុងអំឡុងពេលនៃការចាក់សោរ។
វិធានការណ៍សុវត្ថិភាពដែលបានព្រមព្រៀងជាមួយសហជីពក្នុងការបើកផ្នែកខ្លះរួមមានការប្តូរវេនគ្នាសាកល្បងសីតុណ្ហភាពរបស់កម្មករផ្តល់របាំងមុខនិងស្រោមដៃក៏ដូចជាផ្តល់ឱ្យក្រុមហ៊ុននូវរថយន្តក្រុមហ៊ុនប្រសិនបើពួកគេមិនមានរបស់ពួកគេ។
មេដឹកនាំម៉ូដរបស់ប្រទេសអ៊ីតាលីនៅសប្តាហ៍នេះបានអំពាវនាវឱ្យរដ្ឋាភិបាលអនុញ្ញាតឱ្យពួកគេបន្តផលិតកម្មឡើងវិញនៅមុនដំ ណាច់ខែមេសាដោយព្រមានថាការចាក់សោរទុកយូរបានធ្វើឱ្យខូចខាតដល់វិស័យនេះ។
ក្រុមហ៊ុនយក្សរបស់បារាំងឈ្មោះ Kering បាននិយាយកាលពីខែ មុនថាខ្លួនរំពឹងថាការលក់ប្រហាក់ប្រហែលនឹងធ្លាក់ចុះប្រហែល ១៥% ក្នុងរយៈពេល ៣ ខែដំបូងនៃឆ្នាំ ២០២០ ដោយសារការឆ្លងវីរុសនេះដែលបានបង្ខំឲ្យវាបិទហាងដំបូងនៅក្នុងប្រទេសចិនហើយបន្ទាប់មកនៅអឺរ៉ុបនិងសហរដ្ឋអាមេរិក។
Kering នឹងផ្សព្វផ្សាយប្រាក់ចំណូលត្រីមាសទី ១ នៅថ្ងៃទី ២១ ខែមេសា។
ប្រភព : reuters
0 Comments