វីរុសដែលបង្កគ្រោះថ្នាក់ដល់មនុស្សស្លាប់កំពុងធ្វើឱ្យមានការស្តុកទុកពីក្រុមហ៊ុនអាមេរិកដែលមានប្រាក់ចំណូលខ្ពស់នៅប្រទេសចិន។

Apple ដែលទាំងពីរផលិតភាគច្រើននៃផលិតកម្មរបស់ខ្លួននៅក្នុងប្រទេសចិននិងចាត់ទុកថាវាជាទីផ្សារដ៏សំខាន់បានធ្លាក់ចុះស្ទើរតែ ៣% កាលពីថ្ងៃច័ន្ទដែលជាផ្នែកមួយនៃការលក់ចេញយ៉ាងទូលំទូលាយ។

អ្នកវិភាគ Wedbush Dan បាននិយាយថា“ ដោយសារសោកនាដកម្មលើវីរុស Coronavirus និងការព្រួយបារម្ភជុំវិញផលប៉ះពាល់អតិថិជនទៅលើពិធីបុណ្យចូលឆ្នាំចិនដែលមានឈ្មោះល្បីដូចជា Apple កំពុងរងសម្ពាធនៅព្រឹកនេះជាមួយផ្លូវភ័យអំពីការប៉ះពាល់របស់ចិនទៅ Cupertino ដោយសារព្រឹត្តិការណ៍ថ្មីៗនេះ” ។ លោកអ៊ីវបានសរសេរនៅក្នុងកំណត់ត្រាថ្ងៃច័ន្ទ។

ក្រុមហ៊ុន Apple បានរាយការណ៍អំពីប្រាក់ចំណូលចំនួន ៤៣,៦ ពាន់លានដុល្លារអាមេរិកនៅក្នុងឆ្នាំ ២០១៩ ពី“ Greater China” រួមទាំងកោះតៃវ៉ាន់និងហុងកុងដែលពួកគេទាំងអស់បានរាយការណ៍ពីករណីនៃការប្រឈមនឹងមេរោគឆ្លង។ ប្រទេសចិនមានចំនួន ១៦,៧% នៃប្រាក់ចំណូលសរុបរបស់ Apple សម្រាប់ឆ្នាំនេះ។

យីហោពិភពលោកផ្សេងទៀតដែលមានប្រាក់ចំណូលខ្ពស់នៅប្រទេសចិនរួមមានអ្នកលក់រាយយីហោភោជនីយដ្ឋាននិងសណ្ឋាគាររួមទាំង Estee Lauder, Nike, Marriott, McDonalds និង Starbucks ។

ប្រទេសចិនក៏បានដាក់កម្រិតលើការធ្វើដំណើរក្នុងឱកាសបុណ្យចូលឆ្នាំថ្មីដែលជាការប្រារព្ធពិធីផ្តល់អំណោយដ៏ធំមួយនៅក្នុងតំបន់ដែលអាចធ្វើឱ្យការលក់ផលិតផល Apple ធ្លាក់ចុះ។

ទោះយ៉ាងណាក៏ដោយអ្នកវិភាគខ្លះជឿជាក់ថាអតិថិជនចិននឹងបានទិញអំណោយរួចហើយមុនពេលការរឹតត្បិតការធ្វើដំណើរចាប់ផ្តើម។ លោក Ives បាននិយាយកាលពីថ្ងៃច័ន្ទថាក្រុមហ៊ុន Apple មិនបានណែនាំអំពីការកាត់បន្ថយតម្លៃឬការលក់ថ្ងៃបុណ្យចូលឆ្នាំថ្មីដូចដែលវាធ្លាប់មានកាលពីប៉ុន្មានឆ្នាំមុនដែលលោកបាននិយាយថានេះជាសញ្ញានៃតម្រូវការខ្លាំងនោះទេ។

សម្រាប់ក្រុមហ៊ុន Apple យើងកត់សំគាល់ថាភាគច្រើននៃប្រទេសចិន / ប្រទេសជុំវិញដែលអតិថិជនទិញទូរស័ព្ទ iPhone / AirPods បានកើតឡើងរួចហើយមុនការចាប់ផ្តើមនៃពិធីបុណ្យចូលឆ្នាំចិន ... ជាមួយនឹងខែធ្នូនិងមករា ទំនងជាមាននៅក្នុងសៀវភៅរួចទៅហើយ។ អ៊ីវបានសរសេរ។